Pub runda eller?

Fredag idag, känner mig helt snurrig faktiskt... känns som tisdag eller onsdag men det e Fredag och vi funderar på att ta en pub runda ikväll, grabbarna ska ut, Tonje e på besök här fortfarande (sååå himla trevligt) så Tonje, nathasa Lina och jag kör nog en egen bar runda ikväll... Undra om de kommer vara folk ute?
Men jag tror att folk e ledig och brist på annat så går man ut? Eller har jag heeelt fel nu? kanske e tvärtom?
Jag föredrar när det e mindre folk ute, faktiskt....

Nu övertalar en viss party nisse mig att det blir fett rööj på ambasadure så vem vet hur kvällen slutar :)


SKÅÅÅÅL


Idag har jag och Tonje promenerat och legat och myst halva dagen, ska gå och handla lite nu, sen e det dags för äventyr som sagt.... Puss och kram

Som singel har man inte tid att vara hemma heller, hahahaha :)

Vem vet, han kanske lurar runt hörnet? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0