Oj då

Hej, haha välkommen....

Nytt namn, bättre än att heta mitt fläsk, för mytripe betyder ju faktiskt mitt fläsk, om ni inte uppmärksammat det?
Har jag vetat sen dag 2 jag skapade denna blogg men inte brytt mig, men nu var det dags :)

Vad har jag gjort? Jag vet inte? Jag har lekt med bloggen, därför den ser ut som den gör. Betyder inte att jag tycker det e snyggt, utan jag bara hittade på och nu ser den ut så här... får leva med det en stund till...
FATTA vad coola grejer man kunde göra om man BARA visste hur man gjorde, lyxisar till er som kan :)
Headern gjorde Martin och skicka till mig som jag själv fick leta mig fram hur man satt in dock!

AA Anyway, gymmat idag igen, gick/sprang i 1 timme, förstärkte några muskler sen promenerade jag hem för att se på idol, vad tycker ni om idol? jag halv lyssnade om jag ska vara ärlig, ingen som fånga mitt intresse så jag fokuserade helldre på datorn...men vad tycker ni?

Just ja, jag köpte ju en ny telefon idag ju, hihi, för jag tröttnar ju så lätt på allting...


hej så länge :)


Afterwork imon kanske?


I helgen vet jag inte vad ja ska hitta på, e det nån som vill me på "gubb" kalas kanske? hahaha :)


Kommentarer
Postat av: Nea

Oj vad fin din nya blogg blev :)



Godnatt!

2008-10-01 @ 00:41:28
Postat av: Ingrid

Oj va fin blogg gumman! Har du gjort själv? KUL! PUSS

2008-10-01 @ 20:46:41
URL: http://ingakling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0