Zlatan kom senare

Just det, jag blev lite rund under fötterna igår och åkte hem väldigt tidigt, klockan 02.00 typ, typ då när alla roliga brukar dyka upp på Village bland annat... Zlatan kom dit, så klart....

Men vet ni, jag hade jätte kul igår, åkte på fest hos en polare i hans hus, en bit utanför...
Marcus hämta upp hos här hemma -skit snällt av honom :)







Det e så kul och vara med grabbarna, helt tokiga...

OCH jag JOBBIGA VAR att jag hade ju tappat rösten, hade ingen röst, fick knappt fram ett ljud och när jag kiom till festen då var den HELT BORTA!!! Och grabbarna e ju så skön, dom visste ju om det och tog hand om mig väl..

Här bar dom in mig på toan, av nån anledning... haha










Ja de va sköj ivf på festen

Drog förbi Collage först en sväng hade fått ett vip medelande om att fotbolls grabbarna skulle vara där, Sverige -Pourtugal hade ju ju spelat, så vi sprang förbi där, men man känner ju inte igen nån jävle av dom, haha, såg  nån, men  orka inte stanna för det så vi drog till alla andra på Village och körde loss




Jason...mohaha



aaa... anyway, åkte hem i god tid, för att jag drack för mycket vatten under kvällen ;)

ja va har jag mer gjort, blekt tänderna tex, som INTE gav nå resultat alls, men det förstod jag, så där e det gämt....



hade redan vita tänder så det blev ingen skillnad, DÅLIGT tycker jag....
enkelt, saker man kan göra hemma ju... åååååå


Bjuder på den, hahhahahahaha.... jaja skitsamma ;)
ja e dåligt bakis, och typ ingen röst....


hej så länge....



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0