Va på hypnos idag & drack bira

Tjoo hej...
vilken lång dag-känns det som ivf...

Jobba först, så klart :)

Sen fika vi,i like :)


I handen har jag ett 4GB minneskort till Cameran, alltid kört på 2 GB, men vafan 4GB e roligare att ha :P




Pontus och jag...
gamal date/brandman, väldigt fin kille, och bra kille...





va på kungsholmen och fika ivf, sen så gick vi på meditation/hypnos.
Va inte så givande vi hade hoppats på, har spelat in hela sektionen oxå.

Sen blev det mat på East, mums :) och lite öl... äslkar fan öl, jätte gott, ingen tjej dricka och många skämtar om att dricka öl men jag gillar fan öl...hehe :)

Tog en runda runt stan, Lina ska vara med på karioke sm på mitt jobb idag, för man kan vinna grymma priser, så hon e där nu och jag kom nyss hem och ligger i sängen...

Va har ni gjort för bus idag då? Bajskorvar:)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vacker päls!

Hoppas inte att den är äkta bara?:)

2008-10-12 @ 13:49:37
URL: http://fetajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0