Sverige/Utomlands

Jag upplever att Utomlands är människor mer öppna än i Sverige.
Jävla torrbollar vi är. SKÄRPNING!
Har ni sätt The Hills? Bra ex på öppenhet...

Jag fick mail idag av min darling, som bor i Florida, hon vet nog inte om att jag var och varannan dag tänker att nu skiter jag i allt och drar till henne, jag älskar verkligen oplanerade saker, jag går igång på sånt :)


Här är vi i London och busar :)


Är ju måndag idag, i have work and been to the gym ...
Köpte hem grillad kyckling och natur godis som jag precis ätit, mums :)
Drack en resorb oxå.  För att berätta nått ointressant, haha...

Igår va jag ju hos AK och Jessi, ville bara säga
TAAACK för att ni gick med mig ända hem :) Jätte fint gjort!





Kommentarer
Postat av: Ingrid

tihi kan tyvärr inte berätta den :) Vad duktig du är som tränat idag! Hoppas det gick bra!

puss

2008-10-06 @ 20:44:18
URL: http://ingakling.blogg.se/
Postat av: linn

haha vilket harligt kort horro!!:) du ser ut som en liten smurf brevid pappa barbara;)!!! JAAAAA MEN KOOOOOM!!!!!! lave you bitch!!!! ( och nej, bor ej saga neger...) :)!!!!!

2008-10-07 @ 02:06:18
Postat av: Mickis & Tessi

Ja du borde flytta hit det är underbart fint och vi har jätte kul! Jaha vart då? Vi trivs jätte bra :)

Vi är båda som har bloggen tillsammans.

2008-10-07 @ 04:49:18
URL: http://lovelosangeles.blogg.se/
Postat av: jenn

jag åller med dej om öppenhet också...läste även din kommentar på natachas blogg.... u go girl! De arga bloggkommentatorerna är ett sjukt stort tecken på att svensk bitterhet är stoooooooooor!

hare

2008-10-08 @ 21:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0