Söndagar är verkligen sköna dagar

AAA idag uppskattade jag verkligen hur skönt det är att inte göra NÅNTING....
jag bara va för mig själv fram till kvällen... ingen press ingenting, bara lugn och ro...

Man får ju ibland olika söndags mys förslag av olika människor på söndagar, och det e verkligen mysigt, mer sånt, men jag valde att gå hem till Anna karin och Jessica, vi bor väldigt nära varann oxå, så det e suuuppper :)

Fick faktiskt fest förslag idag oxå, på café men det lockade verkligen inte mig idag, sen e jag lite små trött på cafe för det va mitt stam hak förut så man hann lixom tröttna lite...

Jag, Jessi och AK


Vet ni en sak, jag längtar redan till nästa helg

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Jag oxå! Älskar helgerna. Nästa helg är jag i New York haha!

2008-10-06 @ 09:33:44
URL: http://ingakling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0