Sandviken

Ne nu har jag fått för mig att jag ska till sandviken oxå....
va håller jag på med, vi har fått pengar inbetalda redan för jobbet i Söderhamn, för jag tänkte det får bli en vit helg i söderhamn och tjärna pengar, kan vara kul.... MEN NU har jag fått för mig att jag ska till Sandviken och gå ut på Kharma...

Ska jag avboka eventet eller sjuk anmäla mig eller bara få skita i sandviken....
hade ju länge planerat att jag skulle hem till halloween, men sen ville jag stanna i sthlm och evt vara med AK på lördagen, längtade till det, sen kom söderhamns grejen  aaa och nu ångrar jag mig igen, att jag vill gå ut på kharma i sandviken, för jag har en hel del polare som ska diiiit oxå....

aaaaaaaaaaaaa panik igen, nu kan jag inte bestämma mig, SOM VANLIGT....

ni får bestämma åt mig helt enkelt....




Kommentarer
Postat av: Ingrid

Du ska ut på Kharma. Så det så!

Vi ses ikväll!!!!!!!! JAA :)



Puss

2008-10-31 @ 12:00:48
URL: http://ingakling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0