orolig....

Tänk att man ska behöva vara orolig, vill inte nämna några namn men jag är väldigt orolig över en viss person, jag ska be för dig.Och jag tänker på dig och älskar dig väldigt mycket.
Vissa människor ska tydligen gå igenom svåra saker...

AA anyway :)
im still drinking baileys... så gott....

vet ni, grannarna spelar skit skit hög musik, och grannarsna över mig har klagat på mig vid 3 tillfällen när jag spelat musik, vad fan lär dom göra nu då??? haha...
hur orkar man klaga? jag e sällan hemma och de gånger jag har spelat musik har vart före klcokan tio, jävla muppar, så ska INTE jag bli....!!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Tänk vad roligt man kan ha det ibland:)

Smakade det bra? Såå jävla gott ju!

På tal om telefonnummer hit och dit, du får nästan ha två mobiler. Det har jag. PÅ den ena har du nummer till dina närmasta och på den andra...överflödet! Köp en iphone;) Jag vill ha en, men någon måste säga om det är något att ha först..

2008-10-04 @ 12:32:02
URL: http://fetajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0