ÖÖÖÖÖ

ÖÖ Idag har jag tränat med en PT , personlig tränare, använde ju muskler ja aldrig brukar använda, ajaj....
sen så tycker jag det e bra med hjälp för att man lär sig göra på rätt sätt--- och en övning kan bli sjuk mycket tyngre bara man gör rätt....

AAA ja har uppdaterat bloggen under LITE grann, hade inge roliga bilder att bjuda på direkt heller, men några :P

annars så känner jag en stress som ja aldrig annars känner, känns som jag har för lite FRITID, jag vill ha mer tid...

Kanske flyttar till en mini 1.a imon...
shit jag e så bort skämd här jag bor ju, såå himla stort...

-STOR HALL
-STORT VADAGSRUM
.STORT KÖK
.MASSA GADEROBER
-STORT SOVRUM

men men, juag flyttar till bättre läge, då har jag bara 5-10 min till cafe Mocco, perfekt :P

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Va? Vadå? Vad är det för lght? ;)

2008-10-14 @ 23:43:47
URL: http://ingakling.blogg.se/
Postat av: AK

Hahaha ja det är ju viktigt att ha nära till Mocco=) Kul att du fick lägenheten babe! PUSs

2008-10-16 @ 11:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0