Min helg



JUst já ni kanske vill veta hur min lördag var innan det blir för sent....

Fest hemma hos Andreas först, vi firade han lite smått för han fyllde efter 00.00


GRATTIS :)

Jag och Anna :)



Jag och Oskar :)


Vi åkte till cafet först.... firade vidare....
Sen Village....




















jag va kvar på Village till stängning, helt onödigt ju, hahaha...
men jag hade kul med mina kompisar och det e viktigast :)

Ni såg kanske att jag hade skrivit en hat blogg, hahaha, jag va jävligt dragen när jag skrev den, jag kan lika gärna ta bort den för den betyder ingentingt idag, men jag låter den vara kvar för de e roligt att läsa sen tycker jag...

Jag blev arg igår för jag ogillar starkt människor som inte e ödmjuka med ärlighet...
Sen kom det upp massa annat oxå, haha :)

Puss på er...
Jag e alltså inte deppig på nått sätt, men tack för omtanken sötisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0