Min bästis

AAA min bästa killkompis va här igår

Min bästis, Henrik och jag....



Igår började lördagen med att vakna pigg och fräsh, eftersom jag bara va hemma och hade det helt underbart i Fredags, byggde på soffan, kolla lite Tv.e mös med Lina, satt vid datorn, pyssla lite....

AA Gick upp och träna, super skönt, sprang på stan ett tag, käka  mat, fika lite på cafe Mocco sen hem för att städa för vi skulle få främmande....

Henke och Robin kom, sen kom Cia, och så kom Sasha oxå....
Hade en liten förfest här hemma :)




SEn gick vi ut...
Till NOX för jag minndes att Jessi skulle jobba, så vi gick dit...

NOX





Här vet ja inte riktigt va jag håller på med, men oki?????



Ups, skååål




Sen va vi på Village....









Ja hade som vanligt druckit för mycket vatten.....












AAA det var rätt kul där, hade även dåligt batteri i cameran så de blev inte såååå många roliag bilder....
Man skulle ju visst ställa om klockan i natt, hahaha och ja va helt lost, för Jessica kom till Village, det va jätte kul, och hon sa att man skulle ställa om klockan och jag fattade det som att klcokan va 6 på morgonen och ja tänkte att jag lärade hem.... men då va hon ju 4 egentligen..... men bra att jag åkte hem för de va ganska sent ändå....

Jag avslutar med att säga:
Ha en sköön söndag och va rädd om er...

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0