kul att bjuda på sig själv....

aa det tycker jag, allt blir mycket roligare när man bjuder på sig själv, bara fjantar sig lite...
SOM igår....





Jag visste ju inte om jag skulle ut igår, jag gick och tränade, men innan gymmet mådde jag inge bra, skakis i kroppen, mådde illa, snurrig i magen och huve, jätte konstig men jag tänkte att det går över, va på gymmet ett tag, sen kännde jag att det var dags att gå hem, innan man svimma- tror min kropp reagerar så här när den e trött!!

Hemma la jag mig för att vila, men hur trött jag än e, så kan jag inte slappna av utan tankarna springer, men jag låg ivf en timme sen va man fit for fight faktiskt, upp och hoppa...
Jag och Lina hade skit kul här hemma, så man blev rätt flamig, gick till hotellet, som ligger 10 min från mig :P

Där e det rätt bra drag :) Rolig stämning, där fortsatt vi att flamsa...
Vi hade inte tänkt gått UT UT, utan bara mer AW ut och hem i god tid.. sprang förbi NOX, det var kul...
Träffa JOE (personlig tränare åt stora kändisar utomlands) bodde nästan ihop i London..han var tillsammans med min kompis där... aa han var på besök i sverige, och stekte!!

aa anyway, sprang in på Anglais och east oxå...
Skulle gå till Berns för Kia ringde och sa att vi lärade komma dit, men väl där va det suuuper suuuper mycket folk - trodde jag inte, men ivf, jag e aldrig där och känner ingen där så vi gick bara förbi... vi ville äta nått och åka hem... men råkade gå in på village oxå, och dansade loss där ett tag...
Min kompis som e driv chef där....






mmm vi köpte lite mat och åkte hem i god tid ivf...
GISSA om det e skönt idag, jippiiiii...
Solen skiner och man måste ju gå ut, fan vad härligt :)
Jag skulle vilja gå med en hund.... min kompis jag hyr lägenhet av nu, hoppas ja får låna DIN hund nån dag :P
och tack M för att vi får bo här, det e heeelt underbart....


Puss


Kommentarer
Postat av: Josefine

Vilken gata bor du på nu? Skönt att det löste sig med boende så du slapp flytta hem igen.



Du, jag gillar att du skriver som du pratar(hmm, vad vet jag, har aldrig pratat med dig) Det låter i alla fall som att det skulle kunna vara så. Det blir liksom lättare att läsa såna bloggar like yours.



Ha en mysig söndag:)

2008-10-19 @ 11:22:40
URL: http://fetajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0