Kors i taket

Alltså en vän till mig sa nyligen

Fia jag har inte fått nått begrepp om vilken smak du har, vad du gillar...

Jag e överdrivet kräsen, satt jag själv tycker att det e riktigt tråkigt, men det är ju inget man rår för...

Men jag gillar ivf blicken hos killar, som förför...

Kolla bara in Tayson, wow.... han skulle nog kunna få mig knä svag... det lyser självförtroende om honom och det är det jag tycker e så sexigt.... YO wow yeee... uuuu :)









Sen så tycker jag att dessa varelser är väldigt sexiga oxå, inte alla men det finns vissa som bara har det..






Kommentarer
Postat av: Ak

ooooh han e läcker!

2008-10-05 @ 19:29:29
Postat av: sofie-fia, löfström

eller hur Ak, yeeee... :)

2008-10-06 @ 08:53:19
URL: http://mytripe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0