Konstigt

Ja har haft miljad tals bilder från mina olika upplevelser jag gjort, men har ju tappat bort cameran på vägen en antal gånger så jag har ju förlorat bilderna. Det jag skulle komma till är att bilder gör än påminnd om roliga minnen, vad skulle man göra utan alla roliga bilder och fantastiska minnen :)


Är det inte konstigt att man anpassar sig så bra efter olika situationer?

För 1 år sen då jobbade jag i Ibiza och levde ett heeelt annat liv...heeelt annat!
Hängde med spaniorer, solade om dagarna jobbade på nätterna, åkte båt på dagarna, flumma runt som fan, festa dag och natt ibland... bla bla...



Började i London, där jag första tiden delade lägenhet med 10 personer.
haha, vilken upplevelse. Oxå totalt annorlunda..
Där hängde man fest med Negrer (får man säga så) Fotbolls killar och levde loppan på Londons nattlivs sätt...

Flytta till Manchester, av alla ställen...
Började leva ett helt annat liv, träna, simma, jobba, bodde typ ensam i stan i en stor lägenhet och träna och jobba mest. Total förändring från tidigare (men man annpassar sig så LÄTT) man bara flyter med..

Ja säger upp mig och flyger hem till Sverige, packar om väskan flyttar till Thailand och där vi köper baren, och där lever jag oxå ett totalt annat liv, där blev det, jobb stress, jävla massa alkohol och fest, fick thailänska bästa vänner.
Jobba, bada, festa, åkte moppa... haha, träning va inte änns på tal...

Blir trött, utråkad flyttar hem efter väldigt låång tid borta från Sverige, känns det som... och där bestämmer jag mig för att bosätta mig i sthlm och det gör jag och nu sitter jag här...men ett rätt vardagligt liv..
VAD STÅR PÅ TUR NU? :)

Nu väntar ju USA..

Kommentarer
Postat av: sara moune

haha tack de samma :) du e skön!

jo, flyttade till Los Angeles för snart 3 år sen och går på Santa Monica college där ja läser cosmetologi, business och General edcation i ett. trivs super bra, har bosatt mig här till hundra procent, me hunden och nystartat företag, så de där e min historia lite smått o kort. och nu fick ja ju nyss läsa din så de va ju lite kul :) USA på tur? var blir de då?

2008-10-07 @ 19:53:19
URL: http://saramoune.blogg.se/
Postat av: sara moune

klart! detta får du inte missa ;)

fast du kommer aldrig vilja åka hem igen, så va berädd på de hihi

2008-10-07 @ 20:33:05
URL: http://saramoune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0