Jag är en seriös tjej

Hej, Välkommna till Sofie



Måste faktiskt tillägga att jag är en seriös tjej när det gäller seriösa saker.
Kan tänka mig att det uppfattningen får man inte

-Sofie festar mycket = oseriöst
-Sofie skämtar på en oseriös nivå= henne tar man inte på allvar
-bla bla bla....

Ja och jag gör det, jag festar en del, för jag tycker om människor och musik, (som jag sagt tusen gånger *smile* )
Och ja, jag skojar om mycket, men det är mest intärna skämt och jag gillar att utmana ödet med mina skämt....

MEN samtidigt är bara detta en liten del av mig, jag går tex inte ut i veckorna för att jag vill sköta mitt jobb till 100% inte till 60% , tex. Jag brinner för att jobba, skulle kunna ha 3-4 olika jobb om det gick att trycka in i mitt liv... älskar ju att vara kreativ, vill att saker ska hända hela tiden...!!
Och med råga på det är jag en väldigt godhjärtad och jordnära tjej, som har skinn på näsan...

Gör jag en kontakt annons eller vadå?
Öö nee de gör jag inte, men ibland tänker jag.
- Undra vem som läser min blogg? Och shit vilken konstig uppfattningen den personen måste få, som INTE känner mig...
Dom som känner mig kan nog skratta med mig men dom som inte känner mig kanske får helt fel bild av mig.

Men samtidigt vet jag inte om livet e för kort för att tänka på det?
Så känner jag just nu,

 men tänk er när en arbetsgivare ska googla på mitt namn och får upp bloggen;
-ja har en snopp i örat?
aaa då har jag ju INTE fått jobbet, for sure!

Men de va ju ett lågt skämt, och alla människor skämtar väl ibland, eller??



Idag har jag tränat, ääälskar det :)

Köpte hem nyttig och JÄTTE GOD MAT som jag älskar, kyckling och lax, med morötter och keso och avokado, super super gott, tycker jag, MEN råkade köpa lite eller mycket natur godis som jag ätit nu samtidigt som jag bloggat, hela påsen utan att änns tänka på det, minns inte änns hur det smakade, såååååååååååå onödigt av mig!!!


Vad gör ni för nått då?


Kommentarer
Postat av: Undrande..

Har du dyslexi?

2008-10-23 @ 21:03:01
Postat av: sofie lövström (fia)

Mycket möjligt att jag har :)

2008-10-23 @ 23:29:02
URL: http://sofielovstrom.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Tack så jättemycket för din kommentar. Den värmde :) Jag kommer jättegärna hem till dig någon dag. Och bara hänger :) Vill umgås med dig och se nya lyan ju!!

Vilket fint inlägg, alltid när jag läser din blogg har jag ett leende på läpparna. På ett bra sätt! Du är så söt!

kram gumman

2008-10-23 @ 23:56:29
URL: http://ingakling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0