Våga öppna mig....

Jaá jag har inte vart desperat efter det motsatta könet på väldigt länge, men jag tycker att alla pratar om saknad och killar hela tiden så nu börjar ju jag med.... haha....det smittast!!!

Visst fan hade det vart skönt att ligga här i soffan och fått pussa sin älskling i nacken och somna tillsammans i varandras famn när man e lite halv seg en söndags kväll, guuud vad mysigt...

Varför kan det inte vara enklare för?

Alla vet vid det här lagret att jag är väldigt kräsen, vill ha en kille som har fötterna på jorden och hela den biten, eftersom jag själv älskar humor och att ha kul så är det viktigt att kunna skoja och ha kul. Ödmjuk, romantisk, bla bla...
Man ska känna i magen att det är rätt helt enkelt, man ska ha kul ihop... och att båda känner samma sak...

Men varför känner jag aldrig så med någon?

Det finns 1 person som jag tycker är absolut bland det vackraste jag sätt, och då måste jag poängtera att jag e kräsen och det e sällan nån faller mig i smaken, därför e jag så fashinerad av den här människan, han e såå vacker och så mystisk, men han verkar inte ha alla skruvar på rätt ställen tror jag?
Jag vet inte. Jag vill ta reda på det, men frågan e om han vill?

Känner inte människan egentligen, litegrann... antingen e han bara as tråkig eller så har han blivit avtrubbad av tjejer, att han bara träffat på tjejer som beter sig illa och han dömmer alla likadant. För ibland när vi pratat så märker jag att han dömmer mina ord efter hans hans tankar....förstår ni?
Han har redan bildat sig en uppfattning om mig genom hans sätt att tyda det jag säger, fast jag i själva verket aldrig har menat det han tror.

När man väl ser/träffar 1 människa som man tycker är otroligt vacker och man blir nyfiken på den personen, ja har vart nyfiken på människan i 8 år, på riktigt!!! Men vet ni, jag ger upp..... nu gör jag det....
Jag vill inte jaga, jag vill bli jagad.... kom igen :) Skyll dig själv jag ger upp :)

Vad är det som får oss att gilla en viss typ av människa/utseénde?

Varför blir det ofta så att nån gillar mig men jag gillar inte den personen och tvärtom?
Ni känner väl igen er?

Men posetiv som man e - Så tror jag att man stöter ihop med människor genom livet av olika anledningar, för att man ska lära sig nånting utav den människan. Man blir tillsammans med någon eller man blir vän med någon, för att utveckla varandra, sen kan det ske händelser där vänskapen tar slut eller ett förhållande tar slut för att man e klar med varann och det e dags att gå vidare, dags att lära sig nya saker....

När en dörr stängs, då öppnas alltid nya...

Jag e inte desperat alls, missuppfatta mig inte nu-det var bara rätt skönt att skriva detta, faktisk
jag skäms lite över detta inlägg, blev så personlig och öppet känns det som, men samtidigt så var det rätt skönt att skriva det!!!

Men om jag ska vara helt ärlig mot mig själv så är jag inte redo för en kille, inte just nu.

Många gånger känner jag oxå, tack och lov för att jag valt att vara singel, för sååå mycket beskymmer som alla vänner/bekanta har med sina förhållande så har jag nog gjort ett bra val!



Nu ser vi till att ta hand om varanndra...
Som sagt kramar e gratis ...

Ibland kan jag känna att
- Men Fia sluta skriv sånna fjantiga saker, kramar hit och dit ta hand om varandra bla bla bla... kan känna att shit va många tycker jag håller på e mesig, men det behövs krydda den här världen med mer kärlek....om man behöver bli påmind...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0