Halloween

För tusan är det Halloween snart?
När är det? Bror hade skrivit på sin msn; halloween, vafan BÖRJA PLANERA :P

Jag ska nog fixa en fest i gävle, det kan ju bli mysigt tror jag.

AA nu har jag bestäm mig för att fetta mig.INTE så lite heller... haha..
Gör det ni med :)



ÅÅ prata just med syster i telefonen, hon hade vart ut i gävle igår, och haft såååå sjukt kul, träffat gamla polare till mig, som jag är väldigt bra vän med men vi inte har sätts på sjukt länge, men Lina hade vart med dom på efterfest ivf och han hade sagt till Lina

Fia hon skulle haft en lägenhet i varje stad som finns, så vet hon att hon inte missar nått.

haha, va rätt han har :)
även fast man inte sätts på många många år och sen träffas så känns det som om det var i förrgår, ganska härligt att det är så :)



Henke
Snaaart ses vi.... luuugnt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0