Försov mig

Ja de var vad jag gjorde i morse.
Börjar 8.30, vaknar av mig själv och innser att det e ovanligt ljust ute och skyndar mig för att titta på klockan, då e hon 8.45. ..

Fick sova nästan 1.45h längre, ja sprang till jobbet och hann ändå med allt jag skulle hinnan  innan vi öppnar...
Så ingen skada skedd!!

Jag träna idag, jag sprang i 40 min idag + 10 min nervarvad promenad.
De e bra för att vara mig. Sprang intervall...  det e bra sköönt efteråt.... sen gymma jag, sen gick vi runt stan i 1 timme kanske, hamna på odenplan, stanna där och käka lite.... promenerade hemåt, gick och sola och nu ligger jag här hemma heeelt slut.... precis som det ska vara!!!

Imon e det canser galan, funderar om ja ska gå. Vi får se.

Sen funderar jag starkt att hålla mig undan från nattlivet och mingel bilder ett tag, shit jag skäms!!!
Fyll tratt!!

Ni e fan snål med komentarer måste jag säga, snål jopar :)


PUSSSS


Kommentarer
Postat av: Danne

Nice blogg fia!//Brorsan=)

2008-10-29 @ 16:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0