Fia är kill tokig, alltid varit....

Jag älskar det motsatta könet, har jag alltid gjort...
Jag dras till dom, och dom till mig.... vi har samma humor och kan skämta på samma nivå

Grabbarna i köket (kockarna) haha dom e så roliga, fan att man inte va kock, då hade man ju drivit med varann dag ut och dag in....

Grabbarna på gymmet, det e jag och dom- man hejar ju på varann fast man inte känner varann för man ser varandra gämt så man tycker att man känner varann... och de e nica killar... många fina man aldrig sätt och många man springer på i nattlivet, kändisar, allt möjligt...

grejen e inte den att jag gillar killar och sex, utan ja gillar bara killar överhuvetaget, det har inget med det sexuella att göra utan det har med att det e kul att flörta, skratta, skämta på en bra nivå. tack för att ni killar finns...

Já ni, jag ska väl träna idag igen tänkte jag, jag har svullat massa pannkakor idag, och det var det värt :)

Torsdag idag, skönt, veckan har gått fort... imon jobbar jag sen drar jag nog på eventet vi skulle göra....

Shit, fick just ont i magen
någon ska berätat nått för mig, bekänna nått.... pust.. måste dra..... killar.. åååå
heeeeeeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0