festa med våran prins

Yo, igår var det riktigt kul...

Fan vad jag vill nämna namn i denna blogg, men det GÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR inte....
kuk!

Kunde inte ta så mycket kort heller, för på vissa klubbar får man inte och när man är med ett sällskap som prinsen går det ABSOLUT inte...  jag satt bredvid prinsen, Karl Philip, men man tänkte inte på att det var våran prins utan bara vem som helst. Kanske träffar det gänget idag igen,evt... får se vilka förslag som dyker upp, yeee..

Idag e det fotboll, Sverige-pourtigal, gissa om jag ska ut, yeeeeeeeeeeeeeees :)
hahaha...













Älskar livet och allt...

Just ja, sprnag på Uffe Ekberg igår igen... han e så skön... och lite snygg oxå... hihi


nu ska jag gå in till stan och bleka tänderna, hoppas det funkar :)
hihihihihih

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha önskade jag fått va med , då hade jag satt på prinsen, skojaaaaaaa, idag blir det fest gumman.

puss och kram från stor syrran

2008-10-11 @ 13:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0