haha vilket skämt...

Hej.

Urs hur jag mår nu....
Bakis och blivit förskyld under natten, typiskt, för nu e jag helt dö.
Varför ska man alltid vara efterklok?

Jag var så duktig ett tag och gick ut nykter-väldigt vettigt av mig, dels för att jag tycker inte om att hälla i mig massa onödig alkohol som förstör kroppen och när man tränar så förstör man ju allt genom att dricka, MEN, det finns ju alltid ett MEN, aaa och mitt MEN är att ibland vill man bara komma in i dimman  och bara släppa loss, bara dumma ner sig och ha kul, för på nått sätt blir man oblyg och saker blir roligare,och jag hade väldigt kul igår måste jag säga....


Hemma hos Sara
Inga, Anna-karin, jag, Linda och Sara




NOX



Village
Jag, AK, Jason och Jessi ...


Jag och Orre (Oscar)
Han e inte nykter, om man säger så...
Entligen var vi på samma ställe samtidigt!!



Whiteroom...
Att man alltid ska vara överallt och sist....


Sen hamna jag på polis stationen. Mer orkar jag inte gå in på.
Men man ska ju uppleva saker här i livet.... har jag hört :P

Ber om ursäkt till er (ni vet vilka)
Hoppas ni kom hem ordentligt ivf.

PUUUUST!
HUUUNGRIG......


Kan knappt ta mig upp ur soffan, men ändå så springer det inne i kroppen, känns tråkigt att vara hemma en lördag,när man kan vara ute och vara social :)
Bio kan ju funka- Men vem vill gå på bio en lördag ?? hmm....?

Ähs..
Puss så länge



TAAAAAAAAAAAAACK FÖR IGÅR ALLESAMMANS.....

oj nu ramla det in 2 fest erbjudanden..
pust

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Tack själv babe! Ja det blev ett sjukt slut på kvällen, uscha!

Det som gör mig arg är folk som pratar skit och förstorar saker till något det inte är.. Jag ska berätta allt för dig!

puss

2008-10-04 @ 15:24:07
URL: http://ingakling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0