Ett hat medelande till

Jag e så jävla arg, och äcklad av alla just nu, av alla jävla svin...
-Jag menar gubbar som tror dom e kungar och får som dom vill...
Folk som vill vara min vän för dom drar födelar av det-blä...

- Trött på störiga komentarer från gamla vänner (som JAG dumpat!!-  och e sårad - men måste säga en komentar för att låta obrydd men det lyser starkt egenom)
- Trött på folk som inte kan fixa saker.... varför kan ni aldrig fixa saker? Fattar INTE!!!??????
-trött på killar som ska ragga på mig! LÅT MIG VA!!

Jag e just nu så irriterad, jag kan bli ledsen över att folk är som dom är, och jag kan säga att folk är falska, helt sinnesjukt falska, lika bra att jag börjar bli lika cp oxå, så man kan känna sig som en i mängden...

Sen kom jag att tänka på en människa, som dömnmer folk utan att känna personen, dömmer genom vad personen bott/levt/gjort/gått ut.... man ba: VA???? ÖÖÖ vad har dte med saken att göra...vad en person åkt på semster eller vad personen gjort genom åren...????
Jag kan säga helhjärtad att knulla efter krogen e INTE min grej, blä blä blä, just därför avslutar juag denna komenatar med, heeej då! och låt mig vara!

Låt mig bara  inte om du inte är en skön människa, som har huve på rätt ställe...:)

jag hade skit kul i lördags, ska berätta sen....:)
Riktigt kul och jag har massa bilder...:)

Ciiiao


fördelsedags fest och massa massa bilder :)
PUSS :)


Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag bor i Stocksund, perfekt!:)



Jaa det var synd, men jag hade tydligen inte missat mer än smaklös förrätt och beige undehållning. Så det känns okej ändå;)

2008-10-19 @ 11:51:58
URL: http://fetajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0