Dyrt ju

Tjabaaa tjena...

Skrev upp mig på en lista på jobbet här om dagen, julfest- trodde jag... idag fick jag veta att det var julpynt listan, hahaha :) Men det e ju mysigt det me :P

Sket i att träna idag och gick och shoppa saker istället, vagabond skor, jacka, min säkert 5 nya jacka, använder ingen utav dom, för sån e jag, köper köper använder inte...

kanske nån som vill köpa billiga kläder av mig, har skor och jackor som ni gärna kan få köpa...
men då bör ni väl ligga på medium i storlek, helt ärligt, vill ni hör av er bara :)

Skulle sola idag, va ju så länge sen nu, jag e nästan vitare en 1 spöke, och de e inget skämt! Men ivf så kostade det 100kr för 20 min. E inte det rätt dyrt?
Eller e det jag som inte solat på länge och inte hänger med?

På lööördag kommer det lite killkompisar till mig:)
Jag har mest killkompisar faktiskt, umgås enklare med dom, av nån konstig anledning, allt e så enkelt och okompliserat-så som jag gillar att ha det...
Men tjejer e bra dom oxå, för dom förstår verkligen ALLT.... och då menar jag allt :P


Kompis kärlek!


Kommentarer
Postat av: Anonym

i sandviken kostar det lika som förr, guldtior, och så väljer man bara hur länge man vill sola. Har hört att det är dyrt i sthlm. Kankse du skulle öppna ett eget solarium, skulle du nog tjärna på :)

2008-10-21 @ 23:30:43
Postat av: tina

hahahaha du trodde de va julfest!! haha du e såå söt gumman.

2008-10-22 @ 18:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0