baileys mums

Jag kom nyss hem från en varm runda på stan.. köpte lite olika roliga saker och baileys som jag dricker nu, mumsfillibabba :)

Skulle ju gått på after work med grabbarna idag, men jag e lite blyg, ibland är jag det, extremt bly fast oftast inte men vissa tillfällen e det skrämmande hur blyg jag kan vara, vafan ensam tjej med massa grabbar... JOO jag älskar ju  det iof.... 

 Alla verkar ha blivit tofflar... hihi... nästan alla ivf, därför tycker jag Ingrid e så skön, spontan och alltid PÅ, lik mig :)
Ringer dig snart Inga :)

SKÅÅÅÅÅÅÅL för livet :)






Man ska ta vara på varann, och vara glad att vi lever och har det så bra som vi har det, och att vi har varann:)


Puss


Kommentarer
Postat av: Ingrid

TAck vännen! Du är oxå skön :)

Vi måste gå igenom gårdagen. RING! Puss

2008-10-04 @ 13:09:46
URL: http://ingakling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0