Att man ska behöva radera

Ja nu har jag raderat VÄLDIGT MÅNGA telefon nummer i min telefonbok, för att få plats med nya nr och att alla ska komma in på simkortet...MEN att man INTE ska kunna få ha hur många man vill, och när jag raderar dyker det bara upp nya nummer, vafan ??

Sen tänker jag gå till Siba idag igen och köpa en annan telefon, har redan tröttnat...
tror helldre jag vill ha en ny sony ericsson... aa vi får se, men alla dessa nummer asså, orka!

ANnars då?
Va händer, torsdag idag ju :)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det finns garanterat under den här datorn eller så. Jag kan hjälpa dig när vi ses :) Vill ju se håret njuuuu!

Ja vad händer idag??

2008-10-02 @ 16:35:28
URL: http://ingakling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0