Vad är kärlek?

Ja vissa har ju märk att jag börjat träffa någon- KORS I TAKET- jag vet....
Men killen trycker på rätt knappar just därför han lyckas få mig att vilja umgåsmed honom....

Ja har sagt i 4års singel liv;
- nej tack till alla gulliga utbjudningar jag fått..... modigt och charmigt att killar har frågat, men nånting i mig har bara sagt
- nej jag vill inte..... ingen lust, inte redo.... nej jag vill vara ensam....


Sen dyker Micke upp....

Varför vill jag träffa honom då?
Rätt enkel fråga egentligen....

Ödmjuk som få
Ärlig som få
Han verkligen öser så mycket komplimanger på mig så man kan tappa andan för några sekunder....
Givmild...
Snygg
Äkta
Mogen
Rolig
Charmig
ROMANTISK
Oerhört fin insida....
Kärleksfull... precis som jag .....

Det e svårt att finna en människa som har alla dessa fina egenskaper....
Och vi känner likadant.....

En fin vän man inte vill mista helt enkelt....

Sms jag har i min mobil just nu, skulle få många att känna avund...




Kommentarer
Postat av: Louise

Åhhh Fia, vad glad jag är för din skull :) Jag visste att du skulle träffa en underbar kille en vacker dag..

Puss

2008-11-18 @ 11:57:12
URL: http://louise83.blogg.se/
Postat av: Nea

Va härligt att allt känns så bra!



Jag trivs bra här. Det är så kul att träffa nya människor och lära sig deras kultur. En spännande upplevelse och en stor erfarenhet rikare!

Vi lever väldigt bra här :) Men självklart saknar man nära och kära..



Sköt om dig! Kram

2008-11-18 @ 12:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0