Min träning och mat





Jag var så dålig på att träna förra veckan.... dels för att jag var utbjuden på middagar och för att jag var lite lat oxå....
Helgen blev onyttig oxå....!!!!

MEN nu e det ju måndag, ny vecka, och det känns skönt att det är ny vecka, för då kan jag träna igen, lättast att gå direkt efter jobbet, och Micke åkte till NewYork i morse oxå så jag kan lättare konsentrera mig på mig själv och träningen då....

Någon undrade ju hur jag tränade, jag känner så här med träningen, jag e så glad att jag börjat träna och tycker att det e kul :) Jag tänker inte sätta några mål alls, jag tänker inte banta eller träna för att jag måste, det funkar inte på mig.... då blir det en tråkig grej av det, jag tar ett steg i taget....

MEN som sagt, jag försöker äta lite och ofta...

-Frukost vid halv 9-9, är oftast lite pizza sallad med evt lite avokado till
eller ett ägg, eller en frukt....


när jag e onyttig på morgonen äter jag 2 mackor med te... det e så gott :)

Sen vid halv 11-11 äter jag lite till, antingen lite mer pizza sallad eller en smörgås med morötter på....

lunch blir vid halv 2-2 då äter jag oftast sallad med antingen fisk eller kött  till, beroende på vad som finns på menyn...

Sen blir det träning efter jobbet vid halv 5-5 tiden...
Jag borde äta nått litet den här tiden, för att hålla blodsockernivån och förbränningen igång, men äter jag DÅ och tränar KAN JAG inte träna, jag blir trött och får håll!!! Jag tränar bäst på "tom"  mage, utan mat eller vatten....
MAGEN e ju knappast tom, men ni förstår va?  Enligt timmarna borde jag äta, men äter istället efter träningen...


I början tyckte jag 10 min på löpbandet var länge, jag tittade bara på tiden hela tiden och 2 minuter känndes som evigheter, men nu har det övergått till en harmonisk löp tur, avslappnande....

Vet ni vem Katrin Zytomierska (Schultman) är?
Gör även idol nu....


aaa ANYWAY, hon har inspirerat mig mycket....Hon e grym på gymmet och grym på att äta efter en bra diet, hon sprang 40 min på löpbandet, och jag kännde shit vad duktig hon är.... dagen där på sprang jag oxå 40 min, jag blev så nöjd över mig själv.... och nu kan jag springa 1 timme.... och tycker det e skönt....

Idag när jag sprang 1 mil, en mil blir typ 1 timme, gick en liten stund oxå, så 83min slutade jag på. Över 800 kalorier.
men dom 800 kalorierna fylls lätt ut....

Det jag skulle komma till var att när jag hade sprungit 1 timme, och gått en stund då kommer det där gänget med grabbar in, dom e ett gäng polare som tränar där, niizza killar, dom brukar spana lite och ska alltid stå bredvid mig på löparbandet, aaa vet ni vad jag gör då, dum som man är... hahaha....

jag e helt knallröd i fajset av att sprungit och helt blöt, då kommer ena killen och ska gå bredvid mig... aa då drar jag på löpbandet igen, extra snabbt oxå.... hahahahahahahah, jag blir ju trött efter 1 minut, men NU kan jag ju INTE avbryta, jag får pina mig att fortsätta springa, hahaha, men som tur va värmde han upp i 5-10 min bara så jag kunde GE UPP, haha... för förra veckan kom ju hans kompis upp på bandet bredvid mig och skulle prata när jag knappt kunde andas...

- han sa att han var imponerad hur jag klara springa så länge och gymma efteråt...

Kul att höra från en vältränad hunk.... det var just därför jag lärade dra på löpbandet när dom kom igen så dom inte trodde jag fuska, hahahahaha.... VI TJEJER E BRA KNÄPP IBLAND, hahaha....

vad jag äter när jag kommer hem...
- är jag nyttig äter jag keso med skinka, eller omelett med tonfisk eller bara keso och tonfisk, jag älskar det, super gott...
-Är jag onyttig äter jag mackor ... och godis....

Som sagt, vill jag ha en macka då äter jag en macka vill jag ha glass då äter jag glass....

Nu e jag trött....
God natt.... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0