Spännande

Igår va jag bara hemma, pga av att jag va supet trött igår, sov ju knappt nått från torsdag-fredag och jobbade hela fredagen på det sen va jag vaken typ hela natten på fredagen oxå, fast hemma... lärade oxå hålla mig vaken för en viss person... som jag så gulligt åkte och hämtade i natt... sen åkte vi hem tillsammans.....

Kom nyss hem, sprang visst förbi systembolaget på hemvägen, ups... känns som det var ett tag sen jag unnade mig ett glas nu...:)

Men först (nu) ska jag gå och träna faktiskt....
Sköönt....
Det e skönt på gymmet, tycker om att vara där, men samtidigt är det en liten röst i mig som säger

-nej nej träning e tråkigt....

Vad vill den här rösten mig?
Den tvingar mig att proppa i mig glass och godis ibland oxå, fast jag mår illa....

dumma den rösten!!!

;)

Ne men allvarligt sötisar, vi hörs av senare :)

Ps. Igår hade jag ett sånt skumt samtal med en kille, såå skumt var det!
Hmm.... alla pratar vi samma spåk, men ändå så olika!!! how come?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0