Söndags mys...



Skön söndag....

Morgonmys....  ni vet man vaknar en söndag och bara kan vara, ligga och njuta....
vaknade harmonisk, jätte skönt....

Vi gick ut och käkade lite senare.....
Efter maten gick vi och fikade....
Efter fikat gick vi och hälsa på M föräldrar.... 
Sen åkte vi bil runt i vackra natten i sthlm.... ..sen åkte vi hem till mig igen...vi va rätt trött så vi la oss och vila lite och rådde om varandra....





jag tycker själv att jag e modig som bloggar om detta.... snacka om att vara öppen.
Men ni ska veta en sak, denna kille e en sån fantastiskt ödmjuk människa på alla vis.Så fin människa.


Vi e så lika och han e den alla tjejer önskar sig....!!!



Fin vän!


Imon åker han till Newyork.... hoppas du får en trevlig resa hjärtat:)



Kommentarer
Postat av: Nea

Oj, här har det hänt grejer ser jag!

Fina bilder! :)



Hoppas allt är bra (vilket det ser ut att vara) ;)



Kram



2008-11-17 @ 21:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0