Ringer från andra sidan jordklotet



Hur charmigt e inte detta;

Vaknar av ett antal söta sms i morse.... från NewYork.....Charmigt!!!

På jobbet avbryts jag av ett samtal... från NewYork.....Charmigt!!!

Får frågan vad jag vill ha från NewYork.....vad jag önskar mig... = Charmigt!!!

Samtalet avslutas... sms fortsätter..... charmigt!!!

Men för gudds skull, sluta tänk på mig och ha kul där borta utan mig.....
Tycker inte mindre om dig för det....

Mannen ifråga landar i Sverige på fredags morgon, trött och sliten och ska jobba på på fredagen...
Jag säger
-Passa på att åk hem och försök sova dåra, så du orkar jobba....

Mannen ifråga säger;
- Jag föredrar att åka till ditt jobb och få träffa dig och va trött på jobbet, jag prioriterar att träffa dig högre än allt annat...... CHARMIGT!!












NU TROR VÄL ALLA ATT JAG E KÄR, MEN NEJ NEJ DET E JAG INTE, INTE ÄN....


Kommentarer
Postat av: Nea

Åååh så gullig han verkar vara :)



Japp, jag började träna då jag kom hit! :) Jag lär ha något att göra.. annars blir jag knäpp de veckor jag sitter själv. Så det känns bra!



Vi kommer hem över jul. Sen går VM i sverige så jag åker nog inte tillbaka hit förrän i slutet av januari.

Det är verkligen lärorikt. I början var det jobbigare. Nu har man kommit in i det här och vet hur allt fungerar :)



Nu ska jag ner och träna! Sköt om dig, kramar!

2008-11-20 @ 08:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0