Ni förstår inte....

Eller gör ni det?

Jag har hört ofta nu när jag e ute att folk läser min blogg, hur hittar ni hit?
Hmm.... kul ju :) Men samtidigt kan jag inte vara lika frispråkig som jag vill vara....

Någon vill veta hur jag tränar och äter, absolut, jag ska skriva om det senare, när jag får tid...
Igår åt jag pannkakor 2 ggr på 1 och samma dag, men jag sprang 1 mil efter jobbet på gymmet, då känns det bättre :)
Man orkar bara man vill och fokuserar :)

Igår va vi ut ändå, trotts allt... ja som va så seg, jag gick ut av en anledning och det var för att träffa, ja vi kan kalla henne/honom H, och vi sågs oxå... det var pricken över iet....

Annars kan jag säga att Solidaritet suger ganska styggt, enligt mig, bondigt!

hihi, ja kom nyss till jobbet med taxie, jag e trött, typ ingen sömn men det var det värt! :)
Berättar varför en annan gång.... ge mig mer tiiid ....

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0