Mera kändisar...

Idag sprang jag på en till kändis på gymmet.... vette fan va han heter dock.....men flörtar ALLA med mig eller är det för att jag e SVETTIG som alla flinar och jag tror dom flörtar?


Denna kända figur cyklar jag springer, vi ser varann, min svett rinner hans svett rinner, jag e så blöt så det är som att jag blött aniktet utan att torka det plus lite till......
Efter 40 min ger han upp, går förbi mig, jag ser i ögonvrån att han tittar så jag måste ju titta dit
- han fliner och typ hejar på mig....
Vad betyder det?
Att han tycker jag ser rolig ut i mitt svett eller bara allmänt glad kille eller tyckte han jag va lite söt?
Ingenanning....!!!
Händer det er oxå? detta händer ju mig hela tiden....


En dag på gymmet!



Vet ni vet ni vet ni.......
På Tisdag ska jag på förhandsvisningen av filmen ; My best friends girl...
Fick dom gratis av killen som jobbar på bion.... :)Jag ska bjuda med Micke....
Tina ska med och så fixade jag så Lina kunde gå oxå, bra va :)





Jag var på Massage idag.... efter denna massage borde man inte träna, men jag gjorde det ändå....som sagt....
Jag har ätit så stora mänger socker idag så ni det e helt galet.... 2 bullar på jobbet, 2 stora kanel bullar, gott som fan!!
SEN efter gymmet  så va jag absolut inte hungrig på NÅNTING, bara på en godis påse, så jag köpte massa godis till kvällsmat....



Är nog bara jag som kan äta så stora mängder....

Bye bye.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0