Många flugor i en smäll

Helgen har varit händelserik måste jag säga....

Åkte till Söderhamn, va där några timmar för vädinne jobb (som skulle vara över hela helgen)
Fick panik efter ett par timmar tog en taxi därifrån för en rätt stor summa pengar, hem till Sandviken mitt i natten, kom typ dit klockan1.20, så vi hann in 40 min på krogen, DÄR ALLA GAMLA VÄNNER skulle fira sin halloween, men alla hade nästan hunnit dragit typ när vi kom, va bara några enstaka party nissar kvar :) Hann ju ivf träffa Ingrid och jessica, de va skoj, konstigt att se jessica i Sandviken :) hahaha... 40 min va precis lagom för att hinna tröttna och vilja gå hem till mamma...

Träffade sötnosen David sjödin, som va i sandviken och spelade skivor, dom skulle ha lite after party men vi valde att gå hem, borta bra med hemma bäst, inte sant? :) Vi va helt nyktra oxå, sååå uppskattat att inte dricka.

Lördagen kom, hade en fantastiskt mysig dag hemma i lugnet... med familjen :)


Innan helgen kom, så velade jag mellan att stanna i sthlm, eller åka till söderhamn eller åka till sandviken ect ect... valde ju söderhamn, men som tur var fick jag ta del av all bitarna på en helg, så allt blev perfekt ivf :)

Åkte till sthlm  på lördags kvällen för att träffa AK, fantastiskt rolig och mysig tjej... vi fastnade dock på storstad- SOM KOMMER BLI MITT NYA HÄNG IGEN!!! Lätt....!!!
Skön stämning, skönt folk, precis som jag vill ha det :)
E som sagt lite smått trött på stureplan, efter alla dessa år.... man hamnar oftast där ändå på nätterna om man druckit för mycket, men ja vill helst "sluta" dricka och gå ut på en mer lugn nivå..... eller normal nivå, om ni förstår ? :)



Skåne killen Robin va här idag oxå, han skulle köra 6 timmar hem idag, pust, stackarn, vart i sthlm och skrivit på ett fotbolls kontrakt och festat släppt loss..
Säger vilket lag sen!!







Kommentarer
Postat av: limpan :)

hahahah ni e ju störd, saknar er syna snart puss

2008-11-03 @ 02:01:22
Postat av: Anneli

va e de för snyggo??

2008-11-09 @ 08:22:23
URL: http://annelijuhlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0