Jag har ljugit..





AAA de har jag gjort......faktiskt..... jag lärade ljuga men jag var sämst på det....

Den senaste vinprovningen vi hade på jobbet, så höll en kille vid namnet Fredrik i den....
mmm han var lite extra trevlig mot mig -KÄNNDE JAG.....
Han har vart in på jobbet ett antal gånger efter det- utan anledningar.....SÅ KOM DOMEDAGEN IGÅR...
jag kännde det på mig..... han kommer in i dörren.... utan anledning, börjar prata på som vanligt, till slut frågar han om han får bjuda ut mig.....


-ÖÖÖÖ jag blir tyst ett tag, jag börjar stamma...
-ja klart du får men jag har poj poj pojkvän, bara så du vet.. .. VA VAD SA JAG?JAG LJÖG!!!
Känndes som att han såg att jag ljög...

jag lärade ljuga och säga det..... för jag vill faktiskt inte att han ska bjuda ut mig.... inte just nu.....

VAD SKA MAN SÄGA I SÅNNA SITUATIONER???
Man kan ju inte bara säga
- nej det vill jag inte- känns taskigt....

Aja, det var det nu har jag fått det sagt!!!

NU TILL NÅGOT MYCKET ROLIGARE..... 2 CHARMIGA SAKER HÄNDE IDAG.....
Jag faller för charmiga händelser :)


1. Micke kommer hem från USA, kommer in till mig på jobbet... vi är där tillsammans ett tag....sen får jag 2 presenter av honom... åå shit jag visste inte riktigt vad jag skulle säga, jag blev blyg..... tack som fan.... så fint tänkt av honom... så ödmjukt och charmigt, tusen tusen tusen tack.....

2. Idag på gymmet, ni vet hunkarna som brukar vara där ofta,jag kallar dom hunkar, dom e ett gäng grabbar mellan 24-30 år, snygga vältränade, därför får dom heta hunkarna.....

Jag berättade ju att ena killen kommit och ställt sig bredvid mig på löparbandet ect ect....
IDAG FÅR JAG VETA EN STÖRT CHARMIG SAK om honom....lyssna ;

*Reseptionen tjejen vinkar dit mig när jag ska gå (känner inte henne, men vi hejar på varann och växlar några ord då och då eftersom jag e där var och varannan dag)


Hon säger
-Du vet den där blonda killen...
Jag; Ja
- AAA han e nyfiken på dig.... han bad mig springa in i omklädningsrummet 1 gång när du just gick in för att han ville veta vad du hette osv....
Jag; jasså, vad gulligt... vi snackade  precis... hehe... visste inte....
- Han sa även att du kunde få välja vad du ville här ifrån mini baren.... han skulle bjuda...

SHit vad charmigt sagt (tycker jag) hahaha.....

varför ska alla charmknuttar dyka upp samtidigt.... sprid ut er...

jag tyckte ivf att det var väldigt gullligt sagt och gjort....!! Tack :)

Killen ifråga läser kanske denna blogg, då döör jag men vad ska jag göra, den finns ju offentligt.... så vad ska man göra lixom?? Nu när han vet vad jag heter och allt..... pust!!!

Ni kommer få se på bild vilka jag menar en vacker dag :P

ja det var dagens charm :)

jag ska äta godis nu.... yeee... de e fredag... ska evt träffa en kompis lite senare.... men jag e lite hängig så då e det bara skönt att vara hemma....

Nu piper mobilen... ses hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0