Im back....



YO YO YO

Tjabba...
Just nu e det lördags natt, jag har varit ute och käkat middag med Kia och Johanna, vi gick till Storstad och käkade. Känner ju kocken där, dom va så söta, kom ut med en förrätt till oss, fast vi inte beställt det- den va JÄTTE god, sen kom huvudrätten som va oxbringa, oxå jätte gott, sen fick vi en överaskning till - efterätt- mums :)
Gissa om vi va mätta, haha, ja det var vi!
Drack 2 goda drinkar på det, som Micke blanda ihop... gött!! :)

Sen åkte vi till hotellet, satt oss i baren och fortsatt på dom goda drinkarna, bartendrarna e så charmiga där....och notorna blir pinsamt billiga.... tack!

Jag drack inte så jätte mycket mer sen- för jag hade lovat Micke att vi skulle träna imorgon = söndag, hehe... så jag började dricka vatten, men fortsatte dansa :) Så jag hann aldrig bli påverkad, som tuuur va :) Vi gick vidare till Village- faktiskt.... trodde inte jag skulle gå dit mer- på länge men det va trevligt nu när vi gick tidigare- mindre folk så man får plats att dansa .) SÅ vi 3 röjde som fan på dansgolvet, vilket var suppper kul :)
Efter nån timme ville damerna till Hell´s och jag valde att åka hem.....

Måste vara pigg till imon när jag ska hänga med Micke
hade ju lovat att träna oxå......




Just precis just NU, fick jag reda på en pinsam sak....
ÅÅÅÅ va jag INTE kan berätta det just nu.... det e så typiskt så ni förstår inte....jag vill att ni ska veta, men jag kan inte skriva det här.... varför varför varför???


Ifredags föresten, va jag oxå ut en sväng...

det var oxå kul :)


Ciiiao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0