Golden hits


SKÅÅÅÅÅÅL ;)

Lördagen bestod av att umgås med Micke.....
Sen träffade jag Linn över en fika på stureplan....sen hem för att dricka lite tillsammans och gå vidare ut nånstans...
...
Micke och deras  gäng hade jag listat till Goldenhits denna kväll.... jag och Linn beslöt oss för att åka dit oxå... man lessnar ju fort på att vara på samma ställen, så vi gick oxå dit-som sagt och dansa och flumma runt....
Träffade på massa bekanta kompisar, stammisar och jobbarkompisar där, så stämningen var mysig....

LINN




HANN VARA PÅ SOLIDARITET EN SVÄNG OCKSÅ, SEN ÅKTE JAG OCH M HEM...

13 / 65. <a href="/search/showResult.php?search=Images&amp;searchString=Micke+Lundgren" title="Fler bilder på Micke Lundgren " onclick="opener.location = 'http://www.finest.se/search/showResult.php?search=Images&searchString=Micke+Lundgren'; return false;">Micke Lundgren</a> & <a href="/search/showResult.php?search=Images&amp;searchString=Sofie+L%C3%B6vstr%C3%B6m" title="Fler bilder på Sofie Lövström " onclick="opener.location = 'http://www.finest.se/search/showResult.php?search=Images&searchString=Sofie+L%C3%B6vstr%C3%B6m'; return false;">Sofie Lövström</a>


SÖNDAGEN - VAKNA LITE BAKIS.... JAG OCH MICKE GICK NER TILL MOCCO OCH KÄKA FRUKOST, SEN HAR VI VANDRAT I STAN, FIKAT OCH MYST..... OCH NU E JAG TILLBAKA HEMMA IGEN.... TRÖTT SOM FÅ!!!

ANTINGEN BLIR DET SOV OCH SLAPPA HELA KVÄLLEN ELLER BIO ELLER NÅTT SÅNT... FÅR SE VAD MAN KÄNNER FÖR SENARE..... PUSSELI PUSS

Kommentarer
Postat av: Tina

Fia va fan. du e ju skit snygg i jeans!!! varför har du sagt att du inte passar i de??

jeans-snyggingen, vi ses imoron :D

2008-11-23 @ 20:14:51
Postat av: Anonym

taa bort bilden på mig pusss ;)

2008-11-24 @ 19:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0