Mitt inlägg

Mitt inlägg jag skrev igår försvann... sen blev jag trött och stängde av datorn.....

Tiden går bara fortare och fortare, inte sant???

I söndags var jag och fika på Cafe Mocco med 2 sötisar... SEN gick jag och mötte Micke så gick han och jag på bio... :)
Såg bond, filmen va väl så där med sällskapet var bättre....

Igår var det måndag, då sprang jag på stan, gick och dansade, löpte 1 mil, powerwalka sen gymma, sen basta på det, min kropp var verkligen skööön efter det- ja som inte änns tänkte gå till gymmet från början med det slutade så braa :)

Idag e det Tisdag, ska träffa Micke efter jobbet, han kommer hit så ska vi gå ut och äta och njuta av varandras sällskap....han ska bort nästa vecka så man får passa på att umgås...

Vet ni vad jag tycker vi borde införa, VILKA HÅLLER MED??? Söndagsmiddag, att man varje söndag samlas för att äta middag tillsammans med sina vänner och bekanta? Varför inte? Antingen samlas man hos någon och gör mat eller att alla samlas på en restaurang och vi äter en härlig söndags middag, fyy vad jag tycker det skulle vara trevligt.... men sällan någon hakar på mina ideér, men göööör det nu :)

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0