Är jag vacker?





Ja sa ju i någon tidigare blogg och undrade vad som var magiskt med mig nu?

Vet inte själv, men alla bara dras till mig nu, jag har nog aldrig fått så många nya nummer lämnade till mig som på senaste eller komplimanger , som tex idag visar en kille upp sin hand för mig och säger

- Jag är gift men jag måste bara få säga, guud vad du e vacker...

wow, TAAACK, fint sagt....

Igår fick ja väldigt fina komplimanger hela dagen, och en person sa att
- Du får säkert så mycket komplimanger så du bryr dig inte lägre...

WHAT !! STÄMMER INTE..jag vet att jag e rätt fin, men de e sällan någon säger det till mig, helt ärligt, SÄLLAN, därför tycker jag dessa människor e så fina på insidan som vågar säga det, jag tycker det e vacker att ge en komplimang... Jag ger komplimanger gämt och ständigt, och mår bra av att göra det.

Detta har ändå hänt dagtid, det som e så charmigt! :)

Är det fult att tycka att man själv e snygg?
Det anser nog många, men om man inte klarar av att älska sig själv, tycka om sig själv eller tycka att man själv e vacker så kan inte någon annan älska dig heller, man måste först älska sig själv innan någon annan kan göra det.

Tänk på det om ni söker kärlek/pojkvän/flickvän... älska dig själv först så är det lättare att acceptera att någon annan gör det...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är jätte vacker! speciellt när du har riktigt mörkt hår.. passar dig som handen i handsken :)

2008-11-09 @ 10:10:12
Postat av: Dress Like a Princess

Ååh så fin bild

2008-11-09 @ 10:26:10
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0