Utgången blev jävligt lyckad....

Mats Carlsson, Sofie Lövström
Mats Carlsson (nattklubbs chef för Le Bon Palase) och Sofie Lövström

MMM utgången blev över förväntan faktiskt.... Var på Le Bon Palais, det nya stället för 27 +.

Jag och Johanna var i Vasastan först, på baren hon jobbade på.... jag började rätt tidigt, och sen blev de några shotar innan vi åkte till Le Bon, så man blev ju rätt dragen, och det första man atomatiskt gör när man går till ett ställe är ju att gå direkt till baren.... hahah fyyyfaaan :)

Jag och Tomas (bartendern)



Ojsan, hamna visst vid baren igen..... ups....


Som det ska vara ;)


Le Bon Palase var faktiskt riktigt roligt, trevligt folk och skön musik... alla röjde på ett skönt sätt, inget stelt ställe alls...

Johanna och Jag...
Johanna Carlsson, Sofie Lövström

Efter Le Bon så åkte vi allihop ner mot Village, men det var bara jag och Tobbe som gick in där dom andra gick till hells...

Jag och Tobbe


Vi dansade hela tiden, över allt syntes vi, hahah.... han e en grym dansare ...

Idag e det söndag, skulle egentligen åkt hem idag, men det e inget måste, kan lika gärna åka tidigt i morgon, jag har hittills spenderat hela söndagen med M... och vi har haft en jätte bra söndag, som inte har tagit slut ännu....

Avslutar med en god jul hälsning från;

Kommentarer
Postat av: Anonym

you are cute ,

nice foto as i look at your eyes i read sweet words.

gam[email protected]

2009-04-04 @ 15:33:24
Postat av: Anonym

Jag vill säga att mänskliga relationer är de bästa skatt för mig och uppriktiga kärlek inte kan ersättas med andra värden.

gam[email protected]

2009-04-04 @ 15:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0