Utgång eller hemgång nu?

Inte fan vet jag?.. hemma eller gå ut?
Jag ställde ju klockan i morse för att träffa R, vi såg redan klockan tio i morse, för att hinna umgås innan han skulle med flyget.... blev lite promenad, lite lunch lite fika och lite bil åkning...

Sen har jag vart hemma och städat HEEEELA dagen och tvättat hundra tvättar, bara för att jag vill att det ska va rent och fint när jag kommer tillbaka hem till sthlm igen.(åker till viken imon)
Skit drygt att komma hem till en stökig lägenhet, det orkar man ju inte bara meeeed.....:P

Jaja mina sockerpullor.... utgång eller hemgång var det..... jag e fan värd en kall bärs... aa jag vet att det e bara jag som gillar öl, men jag ska dra till Vasastan till min kompis bar och dricka en kall öl nu bestämmer jag....haha :) Så nu ska jag duscha!!!


Go jul


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0