Stängs 1 dörr öppnas alltid nya

Ja så e det verkligen....

Jag har nyss stängt än dörr, men nu har det öppnats en ny dörr....

Var på en sjukt mysig middag i kväll men mycket trevligt sällskap.... men tänker hålla hemligt vem det är dock!



SHIT snart e julen här, pirr pirr, helt galet mysigt.
ALLA BORDE ÅKA UPP TILL NORRLAND NU, eller det räcker att åka till Gävle, där e julstämningen på topp, ivf hemma hos oss (sandviken) mycket snö, mycket lek, helt perfekt....
Jag e dock i sthlm nu, men jag var upp dit förra veckan och ska tillbaka hem snart igen....



Längtar ni till jul?
Jag älskar jul.... Har inte bestämt vilken dag jag ska åka hem bara....måste hinna med lite saker innan....
Ska Träffa Mrs hemlig på lördag en sväng, sen har jag "lovat" Micke att vi ska ut och äta julbord på söndag men vette fan om jag orkar äta så mycket julmat som det kommer bli.. haha.. vi får se hur jag gör helt enkelt...

   

Imon e det fredag, ska tidigare till jobbet för vi ska umgås och äta lusse bullar och pepparkakor innan vi drar..
Föresten, har ni fått någon julklapp från erat jobb?? Jag fick rödvin och massa olika ostar, kommer gå åt nu i jul ivf ..

JAG ÖNSKAR VERKLIGEN ALLA EN FETT ROLIGT JUL....ÄT I HJÄL ER OCH NJUT....THATS LIFE....
Jag personligen älskar ivf att äta.... mums :)


GOOOOD JUL, HOPPAS ALLA E LYCKLIGA...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0