Nån snodde min julklapp





Kunde ivf har varit så, ja kom nyss hem från stan, vart på en affär, nämner inga namn på affären för personen julklappen är till läser väl min blogg,

men anyway... 1 av julklapparna jag köpte skulle jag slå in på plats.... när det e klart lägger jag ner allt i påsar och går.... jag går hemåt, så jävla tunga kassar så jag vill hem och lämna allt... på vägen hem stannar jag för att byta plats på julklapparna i påsarna så det blir jämnvikt  då märker jag att ena presenten e borta, 1000kronors presenten....åå nej, ja får panik... e så trött i armarna efter allt bärande så att gå tillbaka hela vägen igen va inte att tänka på....

jag såg en kille jag känner som jobbar där inne, så ja changsar att ringa honom, han svarar och han ska kolla om presenten e kvar, då e det nån som lämnat in mitt paket- guuud vad snällt .....tack tack tack :)

Sen vill jag passa på att säga, TAAAACK SÅ HJÄRTLIGT för alla fina komentarer , alldra helst om den där gången vi sprang efter pappan och barnen .... ni reagerar ödmjukt ni med...:) tack ivf... gulliga ni är....
kan absolut ha varit ett rop på hjälp från hans sida;
http://www.sofielovstrom.blogg.se/2008/november/maste-lasas.html

Imon e det fredag, yeees... då ni då smäller det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0