Julfesten

Godmorgon, eller föresten GODNATT... ja orkar inge mer... söndag och jag e sinnessjukt sliten...!!!
Varför gör man så här mot sig själv för? 4 fest dagar.
Sofie du är inte ung längre så geeee dig!!



ni förstår varför jag e sliten va?


Vi gick ut på Julafton oxå, jag har aldrig varit ut en julafton men alla andra ville ut och titta så oki då, jag följde med...
blev ju att man drack oxå, typiskt... men det var faktiskt skiiiit kul :)
* Träffa massa gamla vänner och bekanta!



Söta Sandra :)








 







Va ju ut i sthlm igår, ja Annelie Richard och Robin...
De va heeelt oki.... :)






Kommentarer
Postat av: sara moune

ser ut som du hade jävligt kul ;) hoppas tomheten släpper snart och du får reda ut vad som har lagts på hög i ditt huvud. puss och god fortsättning

2008-12-28 @ 20:13:23
URL: http://saramoune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0