Jävla skit, jag slutar blogga!!!!




Hönni, tack för komentarerna, go ni e...

MEN vet ni, alldelens nyss tänkte jag radera min blogg, sen kom jag in här och såg era komentarer, då tänkte jag att neeee varför ska jag behöva radera min blogg för???

Det är JÄTTE MÅNGA människor som inte förstår sig på en blogg, varför man gör det osv.

Visste e det kul att folk läser änns blogg, absolut, men samtidigt så vill jag inte att ALLA  ska läsa, som jag sagt 100 ggr. MEN varför bloggar jag då och inte skriver dagbok istället?
Därför att i bloggen kan man tala om saker med bilder och text på ett väldigt bra sätt, till vänner och familj som inte bor i samma stad eller land. Perfekt! Sen gillar jag inte att sitta och skriva i en tom bok om min dag, blogga här med bilder och humor e riktigt kul ibland faktiskt :)

På så sätt kan jag alltid komma tillbaka till min blogg och gå tillbaka några månader och läsa vad jag själv skrev då, och tänkte då och minnas gamla saker :)

Ja kan ge ex, till dom som inte förstår, jag har en bekant som heter Oksana, hon bor i ett annat land och lever ett helt annat liv just nu, vi ringer inte varann och vi umgås inte längre heller men jag vill veta hur hon mår och jag vill veta hur hennes liv utvecklas och se om hon lever, det vet jag genom att läsa hennes blogg.
Det var hon som fick mig att börja blogga oxå!!!

En nära vän till mig bloggar, de e roligt att läsa hennes tankar och se hur hennes dag varit om jag inte orkar ringa eller höra av mig, för det orkar jag oftast inte.*förlåt**blink*

Vart vill jag komma?? JOOO jag tänkte ju för ögonblicket radera min jävla blogg, för att andra dömmer mig för att jag bloggar, folk som inte förstår anledningen varför....

Oki jag ska vara ärlig, en kille som jag träffat, som aldrig sätt mig tidigare, han vet ingenting om mig, jag har aldrig sätt honom och vet absolut ingenting om honom. Vi gick och käka middag och han säger att det ryktas om att jag bloggar...

AA då kännde jag bara så här att jag vill inte att han ska läsa min blogg, jag vill vara privat med den, men samtidigt kan man ju inte vara privat med nånting eftersom man kan ju söka upp allt på internett nu förtiden... MEN ni förstår väl vad jag menar. Jag e ju sjukt öppen med min blogg, typ alldelens för öppen...

DÄRFÖR TÄNKTE JAG NU AVSLUTA MIN BLOGG MED 100% ÄRLIGHET I DETTA INLÄGG OCH SEDAN BARA BLOGGA MER ENKELT...




Ja e en tjej med väldigt mycket humor, därav även denna bild...

Jag känner mig sjukt seriös när jag skriver just nu, haha, men det får vara så idag :)

Ja kan bli sårad av eller tycka det e tråkigt att andra folk går runt och tror att jag är en stureplans brud- det innefattar en tjej som e ytlig, pengar fixerad, oseriös och inte har mycket innan för pannbenet... så är det, tyvärr...
Ja hänger där, och därav dömmer folk mig lätt... Hur jag kan veta detta är för att folk som lär känna mig berättar vad dom tänkte och sen insätt vilken jävla fin tjej jag är egentligen....

Ja e sjukt enkel av mig, äkta tjej som har fötterna på jorden. Så är det och kommer alltid förbli.
Visst, ingen e ju perfekt... men man gör ju misstag för att sen få sig en tankeställare och bli en bättre människa...
__________________________________________________________________________________________

Det ryktas även att jag har pojkvän, vilket jag INTE har....
Men därav mitt eget fel oxå, vem skulle inte tro att jag och Micke var ett par så som jag bloggar och berättar....

jag ska berätta läget, Här e Micke...


AA vi träffades ett tag, som kompisar, men vi fastnade för varann, trivdes/trivs suuuper bra tillsammans, började hänga mer som ett par, fast vi var aldrig det, men det föll sig nartuligt att kramas och pussas öppet utan att man änns tänkte på det... man börjar tycka om varann mer och mer, men ju mer tiden gick så insåg man att man hann inte träffas så ofta...

När jag slutar mitt jobb då börjar han sitt jobb....när han slutar sitt jobb så sover jag...På helgerna när jag e ledig så jobbar han, De stunder Micke e ledig ska han hinna med sin hobby, sin familj, sina vänner OCH MIG...
så vi bestämmde att inte träffas mer på det planet... självklart är vi vänner, för vi har kul ihop och han är en bra människa.

SEN vad som händer kan man aldrig veta... jag har alltid följt mitt öde och tänker fortsätta med det, det finns en mening med allt, man möter människor av olika anledningar, helt klart.

idag är läget så här, hur det är i morgon vet man aldrig.
Men som svar på en fråga så har jag inte pojkvän....

___________________________________________________________________________________

JAG VAR I HIMMELRIKET I HELGEN





Himmelriket för mig var julstämningen, snön, familjen, promenaderna, middagarna...



Jag hade sjukt kul ute kväll hemma i Gävle trakten oxå.... ojojojoj..... :)


3 systrar på gott humör :)


haha heej





Tycker om att gå ut och dansa helt enkelt....

det e skit många tjejer som går ut och står på samma ställe hela kvällen och inte vill dansa och mingla, vad e det för ute kväll egentligen... fast alla har vi ju olika behov när vi går ut. Vissa vill stå och synas, vissa vill hamna på alla mingelbilder, vissa vill dansa och röja, vissa vill supa sig dyngrak, vissa vill knulla... alla har vi våra anledningar anntar jag... Men musik dans och mingel tycker jag om...

Christian och jag... kännt varann sen vi va i tonåren....


ÅÅ vad roooooligt vi hade.....





Jaá idag e det Tisdag....Jobbat och tränat ( va ett tag sen ja va på gymmet nu faktiskt)
Käkade middag med en intressant människa efter träningen.
Med all respekt mot andra människor så vill jag inte säga med vem , vart hur bla bla bla.
ja ni förstår....

Nu har jag ivf berättat hur läget har varit och tack för att ni brytt er om hur jag mått. Tusen tack.

Och glöm aldrig att ta hand om varandra....alla människor är vi själar som vandrar på denna jord, bara att vi har olika skal (utseénden) men vi är alla människor med känslor....

Puss på er :)

Avslutar med ett ...Fuck you... hahaha....




Kommentarer
Postat av: Anonym

åhh längtar till Juldan nu gumsi! Ska bli sköj! Men FIAA såklart du ska blogga, ja älskar ju höra va du gjort..Syns om en vecka idag;) PUSS

2008-12-17 @ 22:31:51
Postat av: sara moune

vilken jävla tur att du inte slutat blogga då! vemfan ska ja annars läsa om, alla andra e ju så tråkiga haha ;)

och jag förstår vartenda ord du säger i de här inlägget, har väl fått höra ett x antal ggr "tänk nu på vad du skriver i bloggen, folk kan missuppfatta" Men neej jag tänker inte alls tänka på vad ja skriver för då försvinner hela meningen med att en blogg ska va vad som finns i dina tankar just för stunden. Med andra ord de tycker ja inte du heller ska göra, hur man än försöker göra folk till lags så har dom alltid en tendes att vilja dömma andra, och gärna reta sig på nåt och göra de till nåt negativt. Härligt att se att du har mer styrka än så och inte låter andra dra ner dig :)

xoxo sötis

2008-12-18 @ 04:28:23
URL: http://saramoune.blogg.se/
Postat av: sara moune

ps. vädret e skit här nu så du har de nog bättre på den fronten, men så fort de blir fint här över tycker ja nog du kan passa på att dra hit, du och Tara :)

2008-12-18 @ 04:31:25
URL: http://saramoune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0