HALLÅÅÅ Nyår....

Vet ni.... SOM vanligt har jag ingenanning om vad jag ska göra på nyår, alltid samma visa.Ska alltid bestämma mig samma dag så det blir alltid stress eller kattbajs av det hela....!! Ingen som känner igen sig??

Anyway, lååångt i våras/sommaras tänkte jag att man skulle åka till Åre...
Men då måste man ju boka och planera i god tid, inte riktigt min grej...

Skulle nog kunna tänka mig laga middag med goda vänner, dricka gott och kanske gå til något speciellt nyårsfriande, minns 1 år vi gjorde det i gävle, det var toppen niiice....
Men nu e alla vänner utspridda världen över och många kommer inte hem....tråkigt :(

VAD SKA MAN GÖRA DÅ?VAD SKA NI GÖRA......NU SER NI TILL OCH HJÄLPER MIG :P


Jag har skadat foten, så jag har med andra ord inte varit så aktiv, men igår prova jag springa ivf, och det funkade, faaan vad skönt det var :) Blev så glad, lite värre idag kanske, men men .....

Igår köpte jag herbalife, ett protein som man blandar ut och dricker, som frukost eller lunch - vad man nu vill.... !! Protein e bra när man tränar och mycket bättre än tomma kolhyderater med massa socker arter i... så jag provar ni får veta om det gör mig piggare, smalare fräschare eller tvärtom.... we will see....

Jag drack det i morse, tror ni jag e mätt? NOT. Hungrig!! :(

Kommentarer
Postat av: anneli

heluu nyår vet ja inte hrller, styra upp nå kanske?=) Föresten, juldan, e du i viken då? Prinsan kanske?:)

2008-12-11 @ 17:51:41
Postat av: Josefine

Mmmm jag säger detsamma, jag har ingen aning om vad som händer då. Det roliga är ju att man alltid ska göra VÄRSTA grejen just den kvällen men oftast slutar det i ka-ta-ta-ta-srof :)

2008-12-15 @ 19:42:35
URL: http://josefineblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0