FYfaaaan...





ÅÅÅ vad dryygt det var.....
Ja kan inte träna för jag skadat foten- jag bara äter och äter, men när jag skulle hem idag så hade jag handlat på adidas,siba apoteket och en super tung låda med ved på ica plus att jag hade tränings ryggsäcken på mig... sååå jävla tungt var det, och jag fick kämpa hem med allt det där, såg ut som en pack åsna, plus att ena påsen rev mitt ben efter varje steg jag tog- och jag kunde inte göra nånting åt det heller....plus att jag kan inte sätta ner foten ordentligt i marken...så jag gick och halta----

MEN vet ni vad jag märker när jag kommer hem- att jag tappat ena påsen med mitt stödband för foten och tigerbalsamet, jag blev så less....



Igår va en hel mysig, MÅNDAGEN....
Hängde med Micke hela dagen, vi fikade, vi käkade middag, vi promenerade vi tog en impuls bio, vi va hemma hos mig och hos honom, bla bla bla.... trevlig dag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0