ÄNTLIGEN!! :)



ÄNTLIGEN.... tillbaka till träningen.... har man ju nästan saknat, känslan efteråt e sååå skön.....

oki att man tänker  och känner efter 10minuters löpning att;  NU orkar jag inge mer... men då drar man upp hastigheten och springer 40 min till, det var ivf vad jag gjorde idag...så mår man utmärkt sen :) INTE fötterna dock, jag har blåsor på dom nu, ajaj... blir väl varmt i fötterna när man springer och går...???

Bastade idag oxå, lääääääääääänge..... jag va ensam och det var så skönt... tid för mig själv, fann ett skönt lugn.

har jobbat idag oxå, jobbar 2 dagar, sen e jag ledig igen 1 vecka till, till den 7:de, underhåll mig gärna :)


Ja vill ju dra utomlands, till värmen, men ingen har tid och pengar....

Man tar risker och changsningar i livet- som jag, då får man ett roligare liv.... tycker jag ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0